top of page

Cum iti ajuta business-ul review-urile aplicatiei tale mobile

DDC

7 nov. 2023

E important sa obtii review-uri pentru app-ul tau, pentru ca asa atragi si mai multi utilizatori.

In traducere, review-urile reprezinta unul din principalii factori care influenteaza conversia in campaniile de app downloads.


Cu cat mai multe review-uri pozitive sunt vizibile online, cu atat mai usor e sa convertesti vizitatorii in clienti.


Si are sens.


Cat de mult te bazezi pe review-uri cand cauti o aplicație pe App Store sau pe Google Play?


Probabil majoritatea timpului. Iar peste 70% din consumatori citesc minim un review inainte de a downloada o aplicatie.


Review-urile au un impact imens asupra perceptiei unei aplicatii.


Importanta review-urilor pentru aplicatiile mobile

Review-urile pozitive imbunatatesc reputatia aplicatiei dar si numarul de descarcari, rata de utilizare a acesteia, precum si notorietatea business-ului ca intreg. 


Mai mult de atat, o serie de review-uri bune poate fi mai convingatoare ca un sales pitch.


Odata ce intelegi pe deplin cat de importante sunt review-urile clientilor, o sa iti fie mai usor sa te gandesti la moduri in care le poti folosi in favoarea ta.


Statisticile ne arata ca 88% din prospecti au incredere in review-urile online la fel de mult ca in recomandarile venite de la prieteni.


Inca un fun fact: review-urile sunt cele mai folosite unelte de conversie pe pagina de prezentare a unei aplicatii, imediat dupa copy si imagini.




De cate review-uri online am nevoie?

Nu exista un numar magic care sa te propulseze in mod deosebit. 


Cert e, insa, ca review-urile trebuie sa fie autentice si bine scrise. Asta este important atat din punct de vedere etic cat si din punct de vedere al optimizarii SEO.


Inclusiv retentia utilizatorilor poate fi influentata de review-uri bune.


In orice caz, asigura-te ca ai review-uri cat mai recente, deoarece peste 70% din potentialii utilizatori considera review-urile mai vechi de 3 luni ca fiind irelevante.


Daca nu am niciun review?

In cazul acesta, poti apela la clientii existenti pentru a-i ruga sa-ti lase cate o recenzie prin push notifications, emails, chiar si offline prin programe de recompensare pentru cei care lasa reviews..


Daca pagina aplicatiei tale nu are niciun review, atunci e posibil sa nu apara in nicio cautare relevanta pe web.


Similar, pe platformele de distribuire a aplicatiilor, precum App Store sau Google Play, este posibil sa fie mai putin vizibila daca nu are review-uri.


Cat despre review-urile care apar pe site, deja poti deduce din ce ai citit pana acum cat de mult iti scad sansele de a vinde.


Iti sugeram sa pregatesti un pop-up in aplicatie care sa incurajeze utilizatorii sa lase un review.


De asemenea, poti incerca sa folosesti si un template de email pe care sa-l trimiti utilizatorilor care folosesc indeajuns aplicatia.


Cu ocazia asta, poti sa-i rogi sa-ti dea un review si pe site, unul din profilele de social/maps, sau pe platforme de genul TrustPilot.




Cum sa obtii mai multe review-uri pentru aplicatia ta

In primul rand, trebuie sa oferi utilizatorilor o experienta placuta. 


Astfel ii vei motiva sa iti lase review-uri fara ca tu sa depui prea mult efort.


Cu toate acestea, nu toti oamenii sunt dispusi sa lase review-uri pozitive fara sa fie motivati de ceva anume.


Iata ce poti face in acest caz:


Cere review-uri

Cere si ti se va da. E atat de simplu uneori.


Un mic pop-up sau un follow-up mail in care ceri utilizatorului un review pot fi de mare efect.


Din nou, nu toti vor fi destul de ingaduitori sa-ti lase review-uri nici cu aceasta metoda, insa tot o sa aduni destule cat sa-ti cresti reputatia.


Foloseste automatizari

Cu cat cresti mai mult, devine din ce in ce mai greu sa tii pasul cu tot ce se intampla.


De aceea e bine sa apelezi la tool-uri si experti care stiu cum sa seteze tot de ce ai nevoie, inclusiv de automatizarea cererilor de review.


Concluzii

Review-urile sincere si bine scrise despre aplicatia ta mobila au un impact mare asupra ratei de conversie.


De asemenea, cu cat devine mai populara si apreciata, cu atat creste si reputatia brand-ului tau.


Asigura-te ca ai o echipa buna in spatele managementului tau de imagine, iar primirea review-urilor bune va deveni floare la ureche.


PS: funnel-ul potrivit iti poate creste rata de instalare si utilizare a apllicatiei, precum si numarul de review-uri.


Contacteaza-ne la contact@digitaldatacapital.com si hai sa-ti crestem vizibilitatea impreuna.

 

Sursa: Perficient

bottom of page